11/9/17

Count your rainbows, not your thunderstorms.

Κάπου είχα διαβάσει οτι αν δεις την γη από το διάστημα, το ουράνιο τόξο την κυκλώνει.

Οι μέρες μου είναι λίγο περίεργες τελευταία.
Ένας φίλος με ρώτησε πώς είναι η αρχή της χρονιάς.
Έγιναν κάτι σκηνικά και ξενέρωσα, του είπα, αλλά προσπαθώ να μετράω ουράνια τόξα κι όχι καταιγίδες.

Κόκκινο. Τα μαλλιά της Δέσποινας, που την ξαναβρήκα μετά από καιρό και χαίρομαι που θα την βλέπω πάλι κάθε μέρα στο σχολείο.

Πορτοκαλί. Τα φύλλα των δέντρων τώρα που θα φθινοπωριάσει σιγά σιγά κι έρχεται ένας φθινοπωρινός, ζεστός, χουχουλιάρικος καφές στις αρχές Οκτωβρίου που είναι προγραμματισμένος ήδη από τις ζέστες του  Αυγούστου.

Κίτρινο. Το "να έχεις μια καλή ημέρα!" που μου ευχήθηκε το παλικάρι που έχει το καφέ κάτω από το σπίτι καθώς μου έδινε τον φρέντο καπουτσίνο μέτριο στο χέρι για να φύγω. Συνήθως είμαι εγώ αυτή που το εύχεται στους άλλους.

Πράσινο. Το παλιό αγαπημένο τμήμα μου, τα παιδιά που θα είναι για πάντα η Α Λυκείου μου κι ας έχουν πατήσει τα 20 πια.

Μπλε. Η διπλωματική μου. Που είναι για την Χαλκιδική. Που την προχωρώ αργά σαν χελώνα αλλά πίσω από κάθε παράγραφο καταλαβαίνω γιατί ο καθηγητής μου μου πρότεινε αυτό το θέμα. Και πόσο δίκιο είχα που τον εμπιστευόμουν από την αρχή.

Γαλάζιο. Το πιάνο μου. Και τα δάχτυλα μου που βρίσκουν μόνα τους τις νότες σε μελωδίες χιλιοπαιγμένες. Όχι τεχνικά άριστες, όχι πάντα ολόσωστες, μερικές φορές ούτε καν ολοκληρωμένες αλλά χιλιοπαιγμένες. Κομμάτι δικό σου πια. 

Μωβ. Η μυρωδιά της βροχής. Και ο ήχος της. Και το πώς αντανακλά όλα τα φώτα. Θα έρθει. 
Πάντα έρχεται. 

Φτιάξε λοιπόν το ουράνιο τόξο σου και άσε το να κυκλώσει την γη σου.

12 σχόλια:

Αρτίστα του βωβού είπε...

Δεν είχα φανταστεί πως η μυρωδιά της βροχής θα μπορούσε να έχει χρώμα μωβ!
Να μου επιτρέψεις να το οικειοποιηθώ, γιατί αφενός αγαπώ πολύ το μωβ, αφετέρου δεν της έδινα χρώμα, την κράταγα διάφανη, και ήταν κάπως άβολο όλο αυτό!
Αλλά τι μελωδία κι αυτή! Και πόσο μου είχε αρέσει και η ταινία! Νομίζω ήρθε ο καιρός για μια επανάληψη!
"Μαθήματα πιάνου", πίνοντας ζεστή σοκολάτα και κανένα μπισκοτάκι, έτσι για το καλό! Τέλεια!
Καλημέρα Κάσπερ!

casper85 είπε...

Κι εγώ διάφανη την έχω την βροχούλα στο μυαλό μου, αλλά περίσσευε το μωβ μόνο! Ταινιάρα και μουσική απίστευτη!

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΛΑΖΑΡΟΥ είπε...

Έχω εγώ κόκκινα μαλλιά!; περίμενα να δω πολύ ροζ στο δικό σου ουράνιο τόξο! Είναι δικό σου άλλωστε, ότι θέλεις το κάνεις!

casper85 είπε...

Να τα βάψεις να (ξανα)γίνουν :)
Δεν το είχα σκεφτεί να βάλω δικά μου χρώματα, κοίτα να δεις!

το κορίτσι που ήθελε πολλά είπε...

Αχ τώρα το είδα αυτό έτσι προσωρινά ξενιτεμένη κι αποσυνδεδεμένη που είμαι!

Πολύ μ' άρεσαν τα χρώματα και οι μυρωδιές :)

στέλνω φθινοπωρινά φιλάκια :*

ΥΓ είμαι τέρμα ξενερωμένη με τον καλοκαιρινό καιρό. Κουβαλάω πεισματικά μαζί μου ζακέτα όπου πάω πιστεύοντας πως θα φοβηθεί ο καιρός και θα κρυώσει :Ρ

casper85 είπε...

δεν θα φοβηθεί αλλά δεν πειράζει. Δεν υποκύπτουμε στην διδακτορία του ήλιου!

elwindupbird είπε...

πόσο όμορφα.. όλα

Μαρία είπε...

άντε ντε, φτιάξε και το δικό σου ;)

Mitsuha Miyamizu είπε...

Τέλειο το φθινόπωρο και η βροχή! Το καλοκαίρι αν δεν είχε τόση ζέστη και ήταν μια ζέστη πιο... κανονική, ας πούμε, θα παλευόταν. Αλλά όχι. Όχι έτσι. Κρύο και πάλι κρύο και άντε να έρθουν οι βροχές, τα ουράνια τόξα μετά κλπ. Όπως τα λες. Μόνο έτσι μου αρέσει τελικά!
Φιλάκια και καλό φθινόπωρο ! :)

Μαρία είπε...

Καλώς ήρθες και καλές βροχές να έχουμε!

Μπίρι μπίρι μπομ είπε...

Ήρθα εδώ γιατί, όπως ίσως κατάλαβες, χρειαζόμουν ένα ουράνιο τόξο να κυκλώσει τη γη μου :)

casper είπε...

καλώς να το φτιάξεις λοιπόν! :)